Kilen barnehage
Tel: 62954839    Adr: Rådhusgata 1,   2270  Flisa    Send oss epost
96721 sidevisninger

( 25/11/2014 )

Nå har tiden startet for årets julebakst! Store og små koser seg

( 01/10/2009 )

Nå har vi kommet igang med hjemmesiden vår,igjen! Håper at dere tar en tur innom her en gang i blandt,for å se etter nytt.  Vi kommer til å legge ut nye bilder fortløpende,slik at dere som foresatte lettere kan følge med på hva vi driver med/ulike prosjekt osv.

Personalet

( 07/05/2008 )

Tradisjonen tro hadde Kilen Barnehage russedåp 6.mai 2008. Våre håpefulle i "Hjerteklubben" har blitt rosaruss!  Vi har i år 3 gutter og 4jenter som ska begynne på skolen til høsten.

Rosarussen vil røre på seg i tiden fram mot 17.mai...

Se gjerne bildene vi har lagt ut..

( 24/04/2008 )

Barnehagen er en flittig bruker av biblioteket hele året. Annenhver torsdag leser Tora, som jobber på biblioteket ,for barna i grupper. Dette er veldig spennende og barna sitter som tente lys!  Vi låner også med oss bøker ned til barnehagen, og leser mye for barna. Se gjerne bildene vi har lagt ut fra biblioteket.

( 15/04/2008 )

FORELDREMØTET ER FLYTTET TIL 8. MAI.

INVITASJON TIL MØTET VIL KOMME.

FINT OM DERE HOLDER AV DENNE KVELDEN

TREFF ( 15/04/2008 )

VI ØNSKER BESTEFORELDRE ELLER ANDRE SOM STÅR BARNET NÆR, VELKOMMEN TIL " TREFF" I BARNEHAGEN TORSDAG 17 APRIL KL 10.OO- 14-00. DERE VIL DA FÅ ANLEDNING TIL Å VÆRE MED OSS PÅ EN VANLIG BARNEHAGEDAG, MED ALT SOM DET INNEBÆRER. VI VIL BY PÅ LITT UNDERHOLDNING OG MAT. HÅPER AT MANGE HAR ANLEDNING TIL Å KOMMME.

FRA PERSONALET I KILEN BARNEHAGE.

( 04/03/2008 )

Bildealbum - Flere bilder
Trykk på bildet for å se mer, hold musen over for å pause roteringen.

Ansatte
Solveig Lie - Styrer
(se info) (send epost)
Ellen Sjøgren - fritidspedagog